Tuesday, November 24, 2009

anak dara ummi di pagi hari..

ummi suka masukkan gambar jannah banyak banyak dalam blog ummi ni.. insyaallah konsepnya sama dengan mama hanin di mana blog ni nanti akan menjadi rujukan buat jannah apabila besar kelak untuk tahu tentang perkembangannya semasa bayi sehinggalah jannah boleh membaca dan mungkin akan ada blog sendiri.. ini sebagai persediaan ummi untuk jannah mengenali ummi, ayah, atok, opah, nenek dan makcik pakciknya nanti.. insyaallah kalau jannah dikurniakan adik nanti, ummi akan buat perkara yang sama.. seandainya ummi diberi kudrat untuk melakukannya memandangkan ummi baru ada sorang.. so semua pun nampak teratur lagi.. ok ok.. ummi dah lari tajuk nih.. nak cite jannah bila celik je mata pagi-pagi ;)


ha ni la muka jannah baru bangun tido..



haihh ummi nih takda kerja lain ke nak buat.. pagi-pagi kerja ummi adalah jannah.. jadi jangan bising.. hehehe




lepas tu jannah makan selimut..



pandang kamera.. tapi dia takkan senyum.. tak macam ummi dan ayah yang akan otomatik mengeluarkan senyuman apabila berada di depan kamera walaupun kamera itu belum di "on" kan..



selimut ni bau lain macam lah ummi..




ha kan tak senyum tu..



meh.. jannah nak amik gambar ummi plak..


lepas dah boring, jannah pun nangis sebab ummi asik pegang kamera je.. tak main dengan jannah pun.. tak pun pampers sudah penuh.. ummi tak ambil gambar jannah nangis.. gambar nangis di lain entry.. yang ni entry muka masam jannah.. dah.. jom jom ummi tukar.. nanti kita amik gambar lagi ye..

2 comments:

jijah montel said...

pipi dia dah kempis? alaaa... dah jadi anak ayah dah.. hilang dah trademark org meruuuuu..

Ummu Jannah said...

ni die tengah baring mmg pipi tak bape nak nmpk.. masih de pipi maa.. jom jom blik meru tgk pipi jannah.. hehehe.. kak, jannah dh de gigi dh.. nk cite psl gigi die tp nantilah.. baru nak naik gigi tu.. gigi kt bawah..